Dodaj produkty podając kody
Współpraca dropshipping
Hurtownia Dropshipping
Hurtownia dropshipping Euroshop24h.pl jako pierwsza w Polsce, wprowadziła chemię Niemiecką, Angielską, Belgijską oraz słodcze importowane w dropshipping. Jesteśmy liderem na rynku w tym modelu współpracy. Firma Euroshop24h.pl to ambitny zespół, który ciągle się rozwija i wprowadza nowe rozwiązania polepszające jakość, utrzymujący szybką i intuicyjną współpracę. Obecnie jesteśmy nie tylko hurtownią dropshipping ale także bezpośrednim importerem oraz hurtownią produktów z segmentu FMCG. Zdobyte doświadczenia pozwoliły nam działać lepiej, szybciej oraz dobrze zrozumieć na czym polega dropshipping w Polsce.
Jesteśmy hurtownią dropshipping nr 1 w Polsce w branży
chemii importowanej
Współpraca z naszą hurtownią w modelu dropshippingu spowoduje, że będzie Ci łatwiej w odniesieniu sukcesu w internecie już na początku
Masz możliwość oferowania swoim klientom produkty importowane niedostępne w Polskiej sieci sprzedaży

Co to jest właściwie ten dropshipping?
Dropshipping to model logistyczny, który przerzuca proces wysyłki towaru bezpośrednio na magazyny euroshop24h.pl stamtąd towar trafia bezpośrednio do klienta indywidualnego, dzięki czemu nie ma konieczności wynajmu obszernych powierzchni magazynowych oraz inwestowania w produkty.
W skrócie: Ty sprzedajesz - my wysyłamy

Jak to działa w praktyce?
W swoim sklepie internetowym, na Allegro, Ceneo, Arena, Erli, Empik lub w innych kanałach sprzedaży wystawiasz nasze produkty a gdy któryś z nich się sprzeda przekazujesz zamówienie do nas wtedy my wysyłamy je do Twojego klienta.
Ty zajmujesz się pozyskiwaniem klientów i sprzedażą a my natomiast pakowaniem i wysyłką do klienta.
Sytuacja win-win!
Zalety dropshippingu
- Nie musisz mieć kapitału na zakup towarów
- Nie musisz brać kredytów i blokować własnych pieniędzy
- Nie ma ryzyka, że kupisz towar którego nie sprzedaż
- Biznes łatwy do uruchomienia
- Na samym początku w ofercie masz tysiące produktów
- Ogromna ilośc oszczędzonego czasu i pieniędzy
- Nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie
- Stosujemy uczciwą politykę rabatową
- Nie potrzebujesz przestrzeni magazynowej
- Płacisz dopiero gdy klient zapłci tobie
- Nie musisz podpisywać żadnych umów
- Nie musisz organizować wysyłki, zatrudniać dużej ilości pracowników
- Nie musisz opisywać produktów
- Posiadasz stale powiększający się asortyment
- Wystarczy dostęp do internetu a pracować możesz z każdego miejsca na świecie
- Nie musisz dbać o stałe zatowarowanie
- Posiadasz sklep w innej branży nic nie stoi na przeszkodzie w rozbudowaniu jego oferty asortymentowej o oferowane przez nas produkty

Oczywiście to nie wszystko co dla Ciebie przygotowaliśmy
Ponieważ zależy nam na Twoim sukcesie. Systematycznie wdrażamy i będzimy wdrażać kolejne ulepszenia
Jak rozpocząć współpracę?
Aby rozpocząć współpracę wystarczy zarejestrować się na naszej platformie B2B.
Możesz to zrobić pod adresem KLIKNIJ
Ogólne warunki współpracy
1. Czy dropshipping wymaga założenia firmy?
Na początek nie jest to konieczne. Współpracujemy również z osobami prowadzącymi działalność nierejestrowaną.
2. Czy dropshipping wymaga posiadania kasy fiskalnej?
Wysyłając towar do twojego klienta nie dołączamy paragonu ani faktury. Ty otrzymujesz fakturę drogą mailową. Natomiast to na tobie ciąży obowiązek wystawienia dokumentu potwierdzającego zakup. Nie musisz korzystać z kasy fiskalnej. Dopuszczalnym i często stosowanym rozwiązaniem jest wystawianie faktur i wysyłanie ich przy pomocy maila do klienta.
3. Czy dropshipping to model prowizyjny?
Nie, to ty nabywasz towar na własny rachunek a my wysyłamy go bezpośrednio twojemu klientowi.
4. W jaki sposób można odstąpić od umowy współpracy?
Proszę wysłać maila na adres: hurt@euroshop24h.pl z prośbą o dezaktywowanie konta.
5. Czy mamy prawo do korzystania ze zdjęć i opisów?
Tak, partnerzy z aktywnymi plikami integracyjnymi mają do tego prawo.
Realizacja zamówień, wysyłka i płatności
1. Ile wynosi czas realizacji zamówień?
Średni czas realizacji zamówień to 24h
2. Czy przysłanie potwierdzenia przelewu przyspiesza realizację?
Nie pracujemy na bankowych zleceniach przelewu. Oferujemy możliwość szybkich płatności za zamówienie.
3. Czy konieczne jest opłacenie zamówienia aby zostało ono wysłane?
Tak, wysyłamy tylko w pełni opłacone zamówienia.
4. Jak wyliczane są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki obliczane są na postawie sumarycznej wagi produktów w zamówieniu. Aktualny cennik wysyłek znają Państwo w zakładce WYSYŁKA
5. Jaki jest próg darmowej wysyłki?
Każda przesyłka w modelu dropshipping jest płatna
6. Jakie jest minimum logistyczne?
W przypadku współpracy dropshipping jest to 1 sztuka produktu
7. Jakie są wymiary skrytek w paczkomacie firmy InPost?
Wymiary znajdą Państwo pod adresem KLIKNIJ
8. Czy wysyłacie paczki za pobraniem?
Nie oferujemy wysyłek za pobraniem naszym kurierem. Mogą Państwo nadawać paczki pobraniowe własną etykietą więcej informacji w zakładce Własne etykiety logistyczne
9. Czy wysyłacie paczki za granicę Polski?
Niestety obecnie nie oferujemy takiej usługi. Natomiast mogą Państwo nadawać paczki międzynarodowe własną etykietą więcej informacji w zakładce Własne etykiety logistyczne
10. Czy wysyłacie paczki Allegro SMART?
Etykiety z programu Allegro SMART mogą nam Państwo dostarczyć jako własną etykietę więcej informacji w zakładce Własne etykiety logistyczne
11. Czy udzielacie kredytu kupieckiego?
Nie, nie oferujemy tego typu finansowania
12. Jak zamówienia są fakturowane?
1 zamówienie = 1 faktura lub możemy wystawiać Państwu faktury zbiorcze raz w miesiącu.
13. Czy muszę zlecać odbiór przesyłek?
Uzależnione jest to od firmy kurierskiej. Więcej informacji w zakładce Własne etykiety logistyczne
14. Co w przypadku gdy klient nie odbierze paczki?
Paczka w momencie przekazania jej przez nasz magazyn do kuriera nie jest prawną własnością naszej firmy i nie posiadamy do niej praw własnościowych. W przypadku powrotu takiej paczki zostaną Państwo powiadomieni o tym fakcie mailowo po czym mogą Państwo ją odebrać, po uiszczeniu opłaty za powrót, osobiście lub przesyłając etykietę logistyczną.
Rabaty
1. Jak wygląda Państwa polityka rabatowa?
Rabaty przydzielane są automatycznie po przekroczeniu ustalonego progu obrotu
2. Od czego zależy wysokość rabatu?
Wysokość przyznanego rabatu zależy od obrotu wygenerowanego w przeciągu ostatnich 60 dni kalendarzowych
3. Gdzie mogę zobaczyć wysokość obecnie przyznanego rabatu?
Wysokość rabatu mogą Państwo sprawdzić w zakładce MOJE RABATY
4. Ile wynosi rabat?
Poniżej znajduje się tabela rabatów kumulacyjnych. Rabaty kumulacyjne nie mają zastosowania w przypadku współpracy poprzez BaseLinker Connect.
Reklamacje i zwroty
1. Czy przyjmują Państwo zwroty?
Tak, przyjmujemy zwroty w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki do klienta końcowego
2. Ile kosztuje zwrot?
Zwrot jednego zamówienia to koszt 10 zł/brutto
3. Jak mogę wykonać zwrot?
Zwrot proszę zgłosić w zakładce Chcę zwrócić produkt oraz postępować zgodnie z zawartymi tam wskazówkami. W paczce proszę umieścić wygenerowany formularz zwrotu.
4. Czy przyjmują Państwo reklamację?
Tak, reklamację proszę zgłaszać w zakładce Chcę zareklamować produkt oraz postępować zgodnie z zawartymi tam wskazówkami. W paczce proszę umieścić wygenerowane pismo reklamacyjne.
5. Czy zwrot może zostać nadany bezpośrednio od klienta końcowego?
Tak, mogą Państwo nadać zwrot lub reklamację bezpośrednio od swojego klienta końcowego lub poprzez Państwa własną wysyłkę.